Header - Images
Napsali o nás

Petr Marek jde do vedení Strategic Consulting

9.7.2014 Mediaguru.cz
Bývalý obchodní ředitel Mafry Petr Marek je výkonným ředitelem firmy Strategic Consulting.
Výkonným ředitelem vydavatelské společnosti Strategic Consuting, pod kterou mj. spadá regionální síť Český domov, se stává Petr Marek, bývalý obchodní ředitel mediální skupiny Mafra. Strategic Consulting má na mediálním trhu velké ambice. Vedle sítě Český domov, kterou tvoří 45 titulů v nákladu 2 mil. výtisků, plánuje od září spustit týdeník Naše Praha, který má pokrýt veškeré pražské domácnosti. Jen zavedením tohoto projektu má firma svůj obrat zdvojnásobit. Současný obrat společnosti se pohybuje na úrovni 70 mil. Kč. Majitelem firmy je podnikatel Jan Čížek. Petr Marek odešel z představenstva mediální skupiny Mafra v loňském prosinci v rámci zužování představenstva. S Mafrou byl přitom spojen v posledních 15 letech. Na post obchodního ředitele nastoupil v roce 1999, od roku 2007 se stal členem představenstva zodpovědným za prodej reklamy a od roku 2013 i distribuci tiskových produktů. Zdroj: Mediaguru.cz
Title - Image
Více...

Síť Český Domov prověřila čtenost bezplatných titulu

25.11. 2013 týdeník Marketing & Media 48/2013
Deníkům zdarma se ve čtenosti podle oficiálního výzkumu Media projekt ve čtenosti daří. Jakou ale asi mají čtenost bezplatné zpravodajské časopisy v České republice?
Tuto otázku řešila výzkumná agentura Median ve svém rozsáhlém výzkumu trhu, médií a veřejného mínění Market&Media&Lifestyle – TGI v prvním a druhém kvartálu letošního roku. Doplňující otázky si do výzkumu zadala společnost Strategic Consulting, vlastník rozsáhlé síťě lokálních novin a casopisu po Ceské republice, které jsou zdarma distribuovány do poštovních schránek domácností. Zvolili si speciálne agenturu Median, která se dlouhodobě podílí na oficiálním měření čtenosti tiskových titulů v ČR Media projekt spolu s agenturou STEM/MARK. Respondentů bylo cca 7,5 tisíce a odpovídali na tři otázky.

1. Dostáváte pravidelně do schránky bezplatný zpravodajský časopis/noviny s informacemi o městě, kde žijete? Výsledek: Do schránky dostává pravidelně bezplatný zpravodajský časopis zhruba pět miliónů lidí (12-79 let).

2. Kolik dalších členů domácnosti, kromě vás, si tento bezplatný zpravodajský časopis obvykle pročte nebo prolistuje? Výsledek: Tento typ časopisů čtou na vydání v domácnosti v průměru 2,55 osoby.

3. Jak hodnotíte bezplatné zpravodajské časopisy s informacemi o vašem městě, které dostáváte do schránky? Výsledek: Bezplatný zpravodajský časopis alespoň prolistuje 92% z těch, kteří ho dostanou. Tituly čte více žen Z hlediska sociodemografie nikoho asi nepřekvapí, že jde o průřez populací, nejčastěji dostávají bezplatné zpravodajské tituly lidé ve skupině 45-54 let, menší zájem o tyto tituly je ve věkových skupinách do 29 let. O něco větší pozornost věnují bezplatným zpravodajským časopisům ženy. „Tyto tituly jsou víc rozdávány ve městech, to je také důvod proč vyšla i vyšší čtenost u domácností s vyššími příjmy. Rozhodně tedy není pravda, že tyto tituly čtou jen důchodci, to je klišé, které se doufám tímto výzkumem podaří vyvrátit,“ uvedl Jan Čížek, jednatel Strategic Consulting.
Title - Image
Více...

Regionům se daří

18.11. 2013 - týdeník MarketingSalesMedia c. 30/2013
Bezplatné zpravodajské časopisy a noviny si přečte nebo prolistuje 92% lidí, kteří je dostanou do svých schránek. Vyplývá to z dat z výzkumu společnosti Median, který nyní publikovala společnost Český Domov.
Historicky první průzkum na toto téma prokázal vysokou oblibu periodik, jež dostávají lidé zdarma až do svých schránek, a ve kterých najdou užitecné informace o svém měste. Do této skupiny patří i síť titulů Český Domov, kterou tvoří 48 časopisů a novin s celkovým nákladem téměř 2 miliony výtisků na jedno vydání. Průzkum dále prokázal, že jeden výtisk si v průměru přečtou 2,55 osoby v domácnosti. „Naše lokální tituly jsou oblíbené nejen díky atraktivnímu vzhledu, ale především díky svému obsahu, přinášíme v nich informace, které lidé potřebují a vyhledávají,“ dodává Jan Cížek, majitel sítě Český Domov.
Title - Image
Více...

Výzkum potvrdil vysokou čtenost lokálních zpravodajských titulů

13.11.2013 - Median.cz
Bezplatné zpravodajské časopisy a noviny si alespoň prolistuje 92% lidí, kteří je dostanou do svých poštovních schránek.

Historicky první výzkum na toto téma prokázal vysokou oblibu periodik, které dostávají lidé zdarma až do schránek, a ve kterých najdou užitečné informace o svém městě. Do této skupiny patří i síť titulů Český Domov, kterou tvoří 48 časopisů a novin s celkovým nákladem téměř 2 miliónů výtisků na jedno vydání.

Průzkum dále prokázal, že jeden výtisk si v průměru přečtou 2,55 osoby v domácnosti. „Vysoká čtenost těchto tiskovin nás překvapila, a je pravděpodobně způsobena tím, že informace o jejich městě lidi vždy zajímají a také tím, že je dostávají až do svých schránek,“ vysvětlil Jiří Tošer ze společnosti 2Canalycs, která data z výzkumu zpracovala. Příznivá jsou pro bezplatné tiskoviny i další zjištěná data. Například:

  • Dostává je 66% domácností s příjmem nad 50 tisíc korun.
  • Nejčastější čistý měsíční příjem domácnosti čtenářů je pak mezi 30-40 000 Kč.
  • Největší část čtenářů představují lidé ve věku 35 – 44 let.
  • 66% vysokoškoláků potvrdilo, že je dostává do schránek.

„Naše lokální tituly jsou oblíbené nejen díky atraktivnímu vzhledu, ale především díky svému obsahu, přinášíme v nich informace, které lidé potřebují a vyhledávají,“ dodává Jan Čížek, majitel sítě Český Domov.

Kontakty:
Jan Čížek, jednatel společnosti, 777 311 436, jan.cizek@ceskydomov.cz
Libor Kálmán, ředitel marketingu společnosti, 725 124 619, libor.kalman@ceskydomov.cz
Strategic Consulting s.r.o., Pod Rapidem 10, 100 00 Praha 10, www.inzerce.ceskydomov.cz

Jiří Tošer, research director, 724 045 101, jiri.toser@2c.cz
2Canalytics s.r.o., Křemencova 178, 110 00 Praha 1, www.2C.cz

Title - Image
Více...

Český domov rozšiřuje portfolio o titul Obelisk

25.3.2013 - iHned.cz
Síť lokálních novin a časopisů Český Domov rozšiřuje svou nabídku o časopis Obelisk.
Tento měsíčník je v nákladu 6000 výtisků k dispozici zdarma ve stojanech na frekventovaných místech ve Valašském Meziříčí.

Zdroj: www.ihned.cz
Title - Image
Více...

Český Domov rozšířil portfolio o Most

28.1.2013 - iHned.cz
Síť lokálních novin a časopisů Český Domov rozšiřuje od konce ledna své portfolio o magistrátní titul Mostecké listy.
Tento měsíčník je v nákladu 31 500 výtisků distribuován zdarma do poštovních schránek mosteckých domácností. „V současné době máme v Ústeckém kraji již pět časopisů, se kterými pokrýváme 158 000 domácností “, uvedl majitel Českého Domova Jan Čížek.

Zdroj: www.ihned.cz
Title - Image
Více...

Lokální síť Český domov posiluje o měsíčník Kladno

11.1.2013 - Médiář.cz

Od ledna zahrnuje vydavatelství Český domov do svého portfolia další titul, zpravodaj kladenského magistrátu, který vychází každý měsíc v nákladu 10 tisíc výtisků a je obyvatelům města zdarma k dispozici ve stojanech na frekventovaných místech.

„Završili jsme tak pokrytí větších okresních měst ve Středočeském kraji,“ uvedl jednatel vydavatelství Jan Čížek.

Zdroj: www.mediar.cz

Title - Image
Více...

Český domov začne vydávat Váš Špindl, měsíčník pro návštěvníky horského resortu

1.12.2012 - Médiář.cz
Síť lokálních novin a časopisů Český domov v polovině prosince začne ve Špindlerově Mlýně vydávat měsíčník Váš Špindl, v nákladu 60 tisíc kusů.

Cílit bude na obyvatele, ale hlavně na návštěvníky tohoto horského střediska v Krkonoších. Těch je tam měsíčně v průměru přes 100 tisíc. Časopis bude distribuován do poštovních schránek domácností, do místních restaurací, hotelů a penzionů a do všech aut na záchytných parkovištích. Nabídne informace o místním kulturním a sportovním dění, adresář servisů a specializovaných prodejen, gastronomické tipy či ubytovací příležitosti.

Zdroj: www.mediar.cz
Title - Image
Více...

Radniční tituly zajímají 90% populace

12.11.2012 - Marketing&Media 46/2012
Týdeník Marketing&Media zveřejnil výsledky průzkumu, jehož cílem bylo zjistit čtenost tiskovin distribuovaných zdarma do poštovních schránek.
On-line průzkum prováděla renomovaná mediální agentura OMD na reprezentativním vzorku 518 lidí ve věku 18-60 let. Potvrdil vysokou oblibu radničních periodik, mezi která lze počítat i tituly sítě Český Domov. Přečte si je nebo prolistuje devět lidí z deseti. Výsledky ukázaly, že čtenáři preferují tituly se zajímavým obsahem, ideálně s lokálními informacemi: 51% dotazovaných si je důkladně pročte nebo uschová pro pozdější použití, dalších 39% si je prolistuje, aby zjistilo, zda je něco zaujme. Na opačné příčce popularity se naopak umístily letáky předváděcích akcí nebo nákupních center a inzertní noviny typu Avízo, Inzert Expres apod.
Title - Image
Více...

Síť lokálních tiskovin Český domov se rozšiřuje o radniční noviny Jihlavy

8.10.2012 - Médiář.cz
Síť lokálních novin a časopisů Český domov rozšiřuje od října své portfolio o titul Noviny jihlavské radnice.

Měsíčník je v nákladu 21 tisíc výtisků distribuován zdarma do poštovních schránek domácností v krajském městě Jihlava. „V současné době máme na Vysočině tři tituly, kterými oslovujeme téměř 50 tisíc domácností v Jihlavě, Třebíči a Žďáru nad Sázavou,“ uvedl majitel Českého domova Jan Čížek.

Zdroj: www.mediar.cz
Title - Image
Více...